Sprzedaż części samochodowych do nowych pojazdów

Pompy paliwaW obecnych czasach kierowcy dokonują kupna samochodów pochodzących z różnych krajów.
Taka sytuacja sprawia, że również pracownicy warsztatu samochodowego muszą czasami sprowadzać części samochodowe z zagranicy.

Sprowadzenie i montaż takich części mogą się okazać droższe niż montaż części zakupionych w naszym kraju, ale niektórzy kierowcy nie chcą oszczędzać na swoim samochodzie, dlatego decydują się na kupno oryginalnych części do samochodu.

Inni, jednak, z braku środków kupują części zamienne do samochodu u polskich mechaników i jeżdżą z ich użyciem nawet przez kilka lat.

Prościej jest kupić części samochodowe do typowo polskich samochodów, ponieważ są one dostępne praktycznie we wszystkich salonach i są to części przeznaczone zarówno do nowych, jak i starszych pojazdów.

Zepsuty samochód - co zrobić?

Pompy paliwa Jeśli nasz samochód się zepsuł, warto odpowiednio się nim zająć. Możemy zrobić to na wiele sposobów, a jednym z nich jest oddanie auta do warsztatu samochodowego. Taki wybór będzie oczywiście wiązał się z pewnymi kosztami, jednak czasem jest to najlepsze wyjście z sytuacji.
Zanim oczywiście to zrobimy, warto przyjrzeć się samodzielnie danej usterce lub poprosić o pomoc znajomych.

Być może jest to mała awaria, którą łatwo naprawimy w zaciszu własnego domu i unikniemy dodatkowych kosztów? Nigdy nie powinniśmy podejmować pochopnych decyzji, lecz na początku wziąć pod uwagę różne rozwiązania i dobrze się zastanowić.

W ten sposób unikniemy dodatkowych problemów i niedogodności związanych z postojem auta w warsztacie.

O pompie sekcyjnej

Pompa sekcyjna (dawniej pompa wtryskowa) jest historycznie pierwszym urządzeniem zastosowanym do hydraulicznego wtrysku paliwa. Patent na ten rodzaj wtrysku paliwa uzyskał brytyjski konstruktor James MC Kechnie w 1910 roku.
Dużą rolę w praktycznym wykorzystaniu patentu odegrała firma Bosch, której opracowania i dorobek konstrukcyjny są znaczące do dnia dzisiejszego. Pompa sekcyjna jest zespołem pomp tłoczących paliwo (tzw.
sekcje wtryskowe), każda z sekcji obsługuje jeden cylinder.
Wszystkie sekcje są połączone ze sobą listwą zębatą, która obracając wszystkie tłoczki wzdłuż osi podłużnej steruje dawką podawanego paliwa (mocą silnika). Pompa składa się z: przewodów doprowadzających paliwo, cylindra pompy, tłoczka, zaworu odcinającego, przewodów wysokociśnieniowych zasilających wtryskiwacz (wszystkie przewody identycznej długości), wtryskiwaczy, listwy zębatej synchronizującej obrót osiowy wszystkich tłoczków poszczególnych sekcji, korektora dawki paliwa.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pompa_sekcyjna.

Widok do druku:

Pompy paliwa