Opakowanie bez brandingu nie ma prawa istnieć na współczesnym rynku.
Od niedawna można drukować nawet niskie nakłady, wystarczy poszukać: .

CMYK

etykiety na roli etykiety na roli
CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.).
Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe1 lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz.

polskim to synonimy).

CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK

Uszlachetnianie druku

Uszlachetnianie druku - dziedzina poligrafii z pogranicza technik drukarskich i introligatorskich, zajmująca się metodami pokrywania podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami. Uszlachetnianie druku można stosować zarówno wobec miejsc zadrukowanych, jak i niepokrytych farbą drukową.
Zazwyczaj uszlachetnienia dokonuje się na zadrukowanych już arkuszach, ale jeszcze przed procesami introligatorskimi. Celami uszlachetniania wyrobów poligraficznych są: -podnoszenie wizualnych walorów powierzchni -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoża (np.
na rozciąganie) -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej powierzchni (np.
na ścieranie) -zwiększenie odporności powierzchni na agresywne czynniki środowiska, jak: światło, wilgoć, woda, utlenianie -nadanie cech specyficznych (np.

powlekanie klejem).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uszlachetnianie_druku

Porządny druk i projekt

Każdy lubi kiedy ulotka jest kolorowa, estetyczna i czytelna.

Jednak wiele zależy od samego projektu, czyli w sumie od grafika przygotowującego pliki do druku.

Musi on zdawać sobie sprawę z podstawowych spraw dotyczących kompozycji i układu.
A dobrze wykonana ulotka z pewnością przyniesie lepszy efekt niż taka, krótko mówiąc, brzydka. Sporo zależy również od drukarni i od doboru papieru i rodzaju druku.
Znacznie lepiej wygląda ulotka na papierze błyszczącym i gładkim, niż na takim o strukturze poszarpanego pergaminu. Rodzaj farb i metoda druku również nie jest bez znaczenia, a jej dobór najlepiej powierzyć specjaliście w tym temacie lub zdać się na drukarnie, która ma duże doświadczenie z każdym rodzajem zleceń..
Dodane: 22-01-2016 05:18

Tagi: druk poligrafia reklama marketing cyfrowy etykiety

Widok do druku:

etykiety na roli