transfery lotniskowe Trójmiasto

Transfery lotniskowe osób niepełnosprawnych

Specjalne transfery lotniskowe wykonywane są wówczas, kiedy transportu potrzebują na przykład osoby niepełnosprawne i dzieci zwłaszcza, jeżeli podróżują bez rodziców.
Osoby niepełnosprawne muszą podróżować w pojazdach dobrze dostosowanych do ich stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb. Natomiast dzieci muszą pozostawać pod specjalnym nadzorem w czasie całego przejazdu, ponieważ trzeba pamiętać, że bardzo często pozostają one ruchliwe w każdej sytuacji i trudno jest je upilnować nawet rodzicom, a co dopiero obcym ludziom, których nie chcą słuchać.

Specjalnego traktowania wymagają także zwierzęta, których klateczki muszą zostać bardzo dobrze zabezpieczone przed rozpoczęciem nawet krótkiej podróży, a cały pojazd dobrze klimatyzowany.

Przejazdy taksówkami

transfery lotniskowe Trójmiasto Transport taksówką to jedna z najchętniej wybieranych form transportu miejskiego, szczególnie w porze nocnej. Okazuje się, że nieraz dojazd w określone miejsce jest możliwy tylko dzięki taksówce, a komunikacja miejska, która obsługuje dany teren podczas pory nocnej to zdecydowanie bardziej czasochłonne rozwiązanie. Nic więc dziwnego, że tak wiele osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się przewozem taksówkami. Co prawda, przejazd taksówką nie należy do zbyt tanich form transportu, szczególnie w dużych miastach, jednak jeśli potrzebujemy przedostać się w inne miejsce w kilka osób, koszty mogą po podzieleniu okazać się naprawdę znośne.
Stąd też taksówki są bardzo chętnie wybierane przez pasażerów podróżujących porą nocną.

Terminal T1 od tamtej pory służył

W 2004 nadano mu imię przywódcy Solidarności i prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Wałęsy. W 2006 zarząd lotniska w Gdańsku podpisał z władzami wojskowymi umowę o powierzeniu mu planowanych funkcji cywilnych na wojskowym lotnisku Gdynia-Oksywie we wsi Kosakowo. 19 października 2006 po raz pierwszy gdański port lotniczy osiągnął liczbę miliona pasażerów w ciągu jednego roku. 18 listopada 2010 po raz pierwszy gdański port lotniczy osiągnął liczbę 2 mln pasażerów w ciągu jednego roku. 31 marca 2012 został uroczyście oddany do użytku terminal drugi T2 (koszt budowy ? prawie 248 mln zł, w tym dofinansowanie z UE ? ponad 87 mln zł), a pierwsi pasażerowie zostali na nim odprawieni 6 kwietnia 2012.

W pierwszym etapie budowy terminalu T2 powstał budynek o powierzchni około 39,5 tys.

m?.

Terminal T1 od tamtej pory służył jako grupa 8 bramek dla ruchu Non-Schengen, a także jako tymczasowa hala przylotów do czasu budowy nowej w Terminalu T2.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy.