transfery lotniskowe Trójmiasto

Transfery lotniskowe osób niepełnosprawnych

Specjalne transfery lotniskowe wykonywane są wówczas, kiedy transportu potrzebują na przykład osoby niepełnosprawne i dzieci zwłaszcza, jeżeli podróżują bez rodziców.
Osoby niepełnosprawne muszą podróżować w pojazdach dobrze dostosowanych do ich stanu zdrowia oraz indywidualnych potrzeb.
Natomiast dzieci muszą pozostawać pod specjalnym nadzorem w czasie całego przejazdu, ponieważ trzeba pamiętać, że bardzo często pozostają one ruchliwe w każdej sytuacji i trudno jest je upilnować nawet rodzicom, a co dopiero obcym ludziom, których nie chcą słuchać.
Specjalnego traktowania wymagają także zwierzęta, których klateczki muszą zostać bardzo dobrze zabezpieczone przed rozpoczęciem nawet krótkiej podróży, a cały pojazd dobrze klimatyzowany.

Przejazdy taksówkami

Transport taksówką to jedna z najchętniej wybieranych form transportu miejskiego, szczególnie w porze nocnej. Okazuje się, że nieraz dojazd w określone miejsce jest możliwy tylko dzięki taksówce, a komunikacja miejska, która obsługuje dany teren podczas pory nocnej to zdecydowanie bardziej czasochłonne rozwiązanie.
Nic więc dziwnego, że tak wiele osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się przewozem taksówkami.
Co prawda, przejazd taksówką nie należy do zbyt tanich form transportu, szczególnie w dużych miastach, jednak jeśli potrzebujemy przedostać się w inne miejsce w kilka osób, koszty mogą po podzieleniu okazać się naprawdę znośne.
Stąd też taksówki są bardzo chętnie wybierane przez pasażerów podróżujących porą nocną.

Terminal T1 od tamtej pory służył

transfery lotniskowe Trójmiasto
W 2004 nadano mu imię przywódcy Solidarności i prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Wałęsy. W 2006 zarząd lotniska w Gdańsku podpisał z władzami wojskowymi umowę o powierzeniu mu planowanych funkcji cywilnych na wojskowym lotnisku Gdynia-Oksywie we wsi Kosakowo. 19 października 2006 po raz pierwszy gdański port lotniczy osiągnął liczbę miliona pasażerów w ciągu jednego roku. 18 listopada 2010 po raz pierwszy gdański port lotniczy osiągnął liczbę 2 mln pasażerów w ciągu jednego roku. 31 marca 2012 został uroczyście oddany do użytku terminal drugi T2 (koszt budowy ? prawie 248 mln zł, w tym dofinansowanie z UE ? ponad 87 mln zł), a pierwsi pasażerowie zostali na nim odprawieni 6 kwietnia 2012.
W pierwszym etapie budowy terminalu T2 powstał budynek o powierzchni około 39,5 tys. m?. Terminal T1 od tamtej pory służył jako grupa 8 bramek dla ruchu Non-Schengen, a także jako tymczasowa hala przylotów do czasu budowy nowej w Terminalu T2.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: