Przedsi臋biorstwa typu umo偶liwiaj膮 prowadzenie sprzeda偶y telefonicznej i rozm贸w z klientami opieraj膮c si臋 o indywidualne programy do statystyki. To doskona艂a mo偶liwo艣膰 dla 艣rednich biznes贸w, szukaj膮cych firm zewn臋trznych wykonuj膮cych tego typu us艂ugi.

Badania telefoniczne cati w praktyce

studio catiPodstawowym zadaniem studia bada艅 telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiad贸w telefonicznych w艣r贸d wybranej grupy respondent贸w.

Praca os贸b zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondent贸w i zadawaniu im pyta艅 ze wcze艣niej przygotowanej listy.

Dzi臋ki temu s膮 one w stanie przygotowa膰 dla swoich zleceniodawc贸w zestawienia dotycz膮ce oceny jako艣ci ich pracy.
Zleceniodawcami bada艅 wykonywanych przez cati s膮 np.
przedstawiciele r贸偶nych firm i przedsi臋biorstw oraz dyrektorzy sklep贸w i plac贸wek edukacyjnych, kt贸rzy chc膮 dowiedzie膰 si臋, w jaki spos贸b oceniana jest ich praca. Studio bada艅 telefonicznych cati przyjmuje r贸wnie偶 zlecenia na badania spo艂eczne przeprowadzane np. przed wyborami.

Rodzaje bada艅 marketingowych

studio cati Istnieje wiele metod badania potencja艂u danego produktu czy us艂ugi.
Jednak wszystkie polegaj膮 na zminimalizowaniu podejmowania z艂ych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produkt贸w.

Mo偶na wyr贸偶ni膰 kilka g艂贸wnych typ贸w, czy te偶 rodzaj贸w, bada艅 marketingowych. Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt b臋dzie popyt lub czy popyt na ju偶 istniej膮cy b臋dzie si臋 zwi臋ksza艂.

Badania sprzeda偶y i rynku oceniaj膮 pojemno艣膰 rynku oraz maj膮 ustali膰 udzia艂 danej firmy na obecnym rynku zbytu.

Badania reklamowe dotycz膮 tre艣ci i skuteczno艣ci kampanii reklamowych, np.

reklam w sieci.

Cytat z Wikipedii o badaniach marketingowych

Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych.
Poj臋cie bada艅 marketingowych jest szersze ni偶 poj臋cie badania rynku, a to ostatnie jest og贸lniejsze od poj臋cia analiza rynku. Umo偶liwiaj膮 one zmniejszenie ryzyka podj臋cia b艂臋dnych decyzji, a tak偶e zdobycia informacji uzupe艂niaj膮cych o szansach na sukces oraz umo偶liwiaj膮 uzyskanie informacji pozwalaj膮cych zidentyfikowa膰 potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mog艂a te potrzeby i 偶yczenia zaspokoi膰.

殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe.

Widok do druku:

studio cati