Odpowiednia reklama, to skuteczna reklama.
Do wyboru mamy mnóstwo opcji: wizytówki, ulotki ,czy to w sumie tylko kilka dostępnych opcji na reklamę firmy.
W jaki sposób wybrać najlepszy z nich?

Ulotki, czy watro?

przyczepy reklamoweNa temat skuteczności ulotek można powiedzieć kilka konstruktywnych rzeczy.
Po pierwsze ulotki rozdane w odpowiedniej ilości, faktycznie mogą sporo zdziałać, ale rozdanie ich za dużo może skutkować negatywnym postrzeganiem reklamowanej firmy.

Ulotki raczej nie są niezawodnym źródłem nowych klientów, ale wpływają na świadomość istnienia danej marki w okolicy, gdzie są rozdawane.

Sprawa z ulotkami jest o tyle skomplikowana, że w przeciwieństwie do innych form reklamy, ulotki trzeba rozdystrybuować.

Wiąże się to z zatrudnieniem odpowiedniej ilości pracowników oraz pokrycie kosztów ich pensji, co zwiększa koszty reklamy.

Należy też pamiętać, że i tak większość ulotek ląduje w koszu, więc konwersja może okazać się bliska zeru.

Reklama

przyczepy reklamowe Reklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić.

Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na których nam zależy.

Należy pamiętać, ze liczy się każdy format i kanał promocji: reklama outdoor, przyczepy reklamowe, promocja w internecie. Każda z tych form reklamy przynosi kolejnych klientów i zwiększa świadomość marki w danym regionie.

Co może pójść nie tak przy reklamie dźwiękowej

Zamówienie mobilnej reklamy z nagłośnieniem może być albo doskonałym pomysłem, który spowoduje zwiększenie zainteresowania naszą firmą, albo zadziała wręcz odwrotnie i zniechęci konsumenta do naszej firmy. Jeżeli chcemy osiągnąć ten pierwszy skutek to warto przestrzegać kilku reguł.
Po pierwsze reklama z nagłośnieniem nie może być zbyt głośna, ani za długa, bo nikt nie zdąży usłyszeć jej w całości.
Należy też unikać odtwarzania reklamy dźwiękowej z samego rana oraz w miejscach, gdzie i bez tego jest głośno.

Sama reklama powinna być raczej krótka i jasna oraz, co najważniejsze, wyraźna..

Widok do druku:

przyczepy reklamowe