Promuj produkty swojej firmy z naszą pomocą

Targi - warto wiedzieć

Agencja hostess wrocław Agencja hostess wrocław
Targi ? tradycyjnie rodzaj wystawy, ekspozycji towarów na arenie międzynarodowej lub krajowej, połączonej ze sprzedażą.
Obecnie pojmowane jako wydarzenia targowe ? narzędzie marketingu bezpośredniego (twarzą w twarz), służące budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi kontrahentami.
Ekspozycja targowa jest tylko jednym z elementów tworzących targi.
Inne elementy wydarzenia targowego to m.in.

eventy, matchmaking, konferencje i seminaria.

Obserwuje się wysoką specjalizację wydarzeń targowych, koncentrację na określonych sektorach rynku. Coraz wyraźniej następuje także podział na targi typu business-to-business oraz business-to-costumer. Targi to także określenie na zespół infrastruktury, tj.
hal, biur i zaplecza organizacyjnego.
Największym kompleksem tego typu w Polsce są Międzynarodowe Targi Poznańskie, skupiające ponad 50% powierzchni wystawienniczej kraju oraz ponad 60% wystawców krajowych. Największymi terenami targowymi w Europie dysponują Targi Frankfurt ? jest to 578.000 m? powierzchni targowej w halach i na otwartym powietrzu.
Na targach frankfurckich wystawia się corocznie ok.
64000 wystawców, a ekspozycje oglądane są przez ponad 4 mln odwiedzających. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Targi

Dobra praca na początek

Bardzo często osoby, którym niewiele brakuje do osiągnięcia pełnoletniości chce podjąć pracę zarobkową, aby uzyskać w ten sposób pieniądze na własne potrzeby.

W związku z tym młodzi ludzie podejmują się takich zajęć, jak rozdawanie ulotek czy praca hostessy.

W tym drugim przypadku wiele, zwłaszcza dziewcząt, chce być docenionym ze względu na swój wygląd i to właśnie decyduje o wyborze takiej pracy.

Niejedna z nich pracuje jako hostessa również z tego względu, że w przyszłości chciałaby zostać modelką lub aktorką i ma nadzieję, że praca jako hostessa może umożliwić jej nawiązanie cennych w tej branży kontaktów.

Badania marketingowe

Jak ważne są badania marketingowe? Bez nich nie mielibyśmy wielkich kampanii, billboardów, a co za tym idzie rozwój rynku by zwolnił.
Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić działanie marketingu bez gromadzenia tych danych. Firmy zajmujące się jakąkolwiek statystyką gromadzą ogromne ilości danych i poddają je analizie.

Grupa ekspertów poddaje te dane bardzo wnikliwej analizie czego efektem jest określanie grupy konsumenckiej (targetu).

To tylko jeden z wielu celów prowadzenia badań marketingowych.
Istnieją również inne rodzaje badań statystycznych- np.
opinii społecznej. .
Dodane: 10-07-2016 17:32

Tagi: wrocław hostessy agencja hostess

Widok do druku:

Agencja hostess wrocław