impact whey protein

Należy wspierać się w spocie, suplementy typu poprawiają wyniki wysiłku fizycznego.

Kilka zdań o sporcie.

Wikipedia o żywieniu sportowców

Wydatek energetyczny dla poszczególnych grup ludności jest różny.
W sporcie jest on zwiększony i wykazuje zróżnicowanie pomiędzy poszczególnymi dyscyplinami sportowymi.
Zależy on również od cyklu treningowego oraz czasu trwania wysiłku fizycznego.
Zapotrzebowanie na energię sportowców wielu dyscyplin jest podobne i zbliżone do wielkości 72 kcal/kg m.c.

Różni się ono w sportach siłowych i siłowo-szybkościowych, osiągając odpowiednio: 76 i 66 kcal/kg m.c.

Sportowcy uprawiający dyscypliny wytrzymałościowe często mają trudność w osiągnięciu wysokiego poboru energii.
Rozwiązaniem jest spożywanie częstych, skoncentrowanych posiłków.

Przybliżony procentowy udział składników pokarmowych w pokrywaniu zapotrzebowania energetycznego u sportowców powinien wynosić: 10-15% dla białek, 20-30% dla tłuszczów i 55-65% dla węglowodanów.

Jest on zbliżony do wartości przewidywanych dla ogółu ludności.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Żywienie_sportowców

Białka, witaminy i minerały

impact whey protein Samo białko może i jest ważnym budulcem w naszym organizmie, jednak musimy jeszcze dostarczać innych substancji, aby synteza nowych włókien mięśniowych przebiegała szybko i prawidłowo. Minerały i witaminy regulują wiele procesów w naszym ciele i dlatego ważna jest bogata i urozmaicona dieta. Samo białko możemy dostarczać w różny sposób. W pokarmie w postaci mięsa, najlepiej czerwonego ( wołowina) ale również i soi, fasoli i przetworów mlecznych (jogurty, kefiry). Jak dodatek i uzupełnienie można stosować suplementy zawierające białka szybko i wolnowchłanialne. Dieta to podstawa zmian.

Jak znaleźć motywację do ćwiczeń

Znaleźć motywację, aby pójść na siłownię...
Wiele osób ma z tym problem.
Początki są najtrudniejsze, a tyle się w internecie czyta o tym, ze słomiany zapał większości ćwiczących jest wręcz powalający. Ja dla przykładu bardzo chcę iść na siłkę, ale nie mówię sobie 'jutro' albo coś w tym stylu.
Jednak gorzej jest chyba z osobami, które kupiły karnet na rok, ciuchy, odżywki i treningi z trenerem i nie pojawiły się na siłowni ani razu.
To jest spory problem, a wynika właśnie ze zbyt małej motywacji do ćwiczeń..
Dodane: 07-08-2016 16:39

Tagi: sport odżywki suplementy trening białko zdrowie

Widok do druku:

impact whey protein