Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu.
Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy.
Szukasz taniej strony dla firmy?

Responsywna strona ww, czyli jaka?

strony internetowe dla firmJeśli potrzebujesz nowej strony internetowej, lub dopiero co zakładasz swoją działalność, zwróć uwagę na jeden BARDZO ważny aspekt - responsywność.
Co to znaczy? Że strona będzie się prawidłowo wyświetlać na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony i tablety.
Dlaczego to takie istotne? Ponieważ od 10-30% wszystkich operacji wyszukiwania w Google odbywa się za pomocą takich urządzeń. I ten wskaźnik cały czas rośnie! Ostatnio Google zapowiedziało usunięcie z indeksów wyszukiwania tych stron, które nie będą dostosowane do urządzeń mobilnych.
Oczywiście nie dotyczy to wyszukiwań ze "zwykłych" komputerów, czy laptopów.
Więc zanim zdecydujesz się na zakup strony www, to zapytaj wykonawcę czy będzie ona responsywna, a jeśli nie będzie...
poszukaj gdzie indziej.
Nie warto ponosić dwa razy tych samych kosztów! Nie trać potencjalnych klientów już na starcie.

Trudne słowo na dziś - usability

strony internetowe dla firm Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw.
usability.
Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji.
Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze.
Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę.
Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym.

Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji.

Pamiętaj - po pierwsze usability!

Po co ci firmowa strona?

Internet jest jednym z najkorzystniejszych kanałów reklamowych. Trzeba sobie zdawać sprawę, że to właśnie dzięki wirtualnej sieci można opublikować własną stronę internetową.

Właściciele firm powinni jednak zadbać, by strony takie zostały stworzone w taki sposób, by przyciągnąć potencjalnych klientów, a nie ich zniechęcić.

Powinna zawierać także wszystkie niezbędne informacje.
Niestety, źle zaprojektowana strona lub taka, na której nie znajduje się wystarczająca ilość informacji, może wyglądać jak niezadbana siedziba firmy. Tworzenie strony powinno opierać się na konsultacjach z potencjalnymi klientami, by dowiedzieć się, co chcieliby na takiej domenie znaleźć. Mając do czynienia z restauracją, należy zamieścić nie tylko jadłospis i cennik, ale nie powinno zabraknąć również danych kontaktowych.
W taki sposób, klient będzie miał możliwość sprawdzenia, pod jakim numerem powinien dokonywać zamówień.

Warto także zadbać o szansę zamieszczania opinii na temat dań, ponieważ klienci, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług, będą mogli dowiedzieć się, co myślą o naszych daniach inne osoby..