Niewielki rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na subtelną reklamę naszego produktu czy też firmy.

Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu.
Druk i reklama.

Porządny druk i projekt

naklejki reklamowe WarszawaKażdy lubi kiedy ulotka jest kolorowa, estetyczna i czytelna.
Jednak wiele zależy od samego...projektu, czyli w sumie od grafika przygotowującego pliki do druku.

Musi on zdawać sobie sprawę z podstawowych spraw dotyczących kompozycji i układu.

A dobrze wykonana ulotka z pewnością przyniesie lepszy efekt niż taka, krótko mówiąc, brzydka. Sporo zależy również od drukarni i od doboru papieru i rodzaju druku.
Znacznie lepiej wygląda ulotka na papierze błyszczącym i gładkim, niż na takim o strukturze poszarpanego pergaminu.
Rodzaj farb i metoda druku również nie jest bez znaczenia, a jej dobór najlepiej powierzyć specjaliście w tym temacie lub zdać się na drukarnie, która ma duże doświadczenie z każdym rodzajem zleceń.

Etykiety w małym nakładzie

naklejki reklamowe Warszawa Druk etykiet na różnego rodzaju produkty rozwinął się w ostatnich czasach znacząco.
Wraz z nowymi i wydajnymi maszynami drukującymi etykiety można zamawiać nawet bardzo małe nakłady bez obawy o wygórowaną stawkę. Oczywiście duże nakłady dalej wychodzą taniej, jednak ta różnica nie jest obecnie tak duża jak kilka lat temu. Potencjalny rynek dla niskonakładowych druków to małe, lokalne firmy produkujące nieduże ilości towaru. Ostatnio również sporo piwowarów domowych zaczyna etykietować swoje własne piwa, oczywiście nie na handel, ale np.
na konkursy.
Oprócz tego mamy producentów miodów, konfitur czy ekologicznej żywności, gdzie zapotrzebowanie jest raczej na małe nakłady etykiet.

Nie tylko ulotki

Poligrafia to nie tylko druk ulotek, wizytówek czy dużych bannerów- to także druk innych, potrzebnych materiałów takich jak: naklejki, litery samoprzylepne czy etykiety.
W zasadzie wszystko co wychodzi z drukarni można zaliczyć do kategorii poligrafii. Są zakłady specjalizujące się w produkcji jedynie określonej grupy materiałów drukowanych: np.
ulotki, albo tylko druk wielkoformatowy.

Wynika to z jednak prostej rzeczy: do każdego rodzaju druku trzeba mieć odpowiednią maszynę, a te zajmują miejsce i sporo kosztują.

Dlatego raczej zakłady drukujące ograniczają ilość odstępnych usług..