etykiety nalepki

Reklamowe ulotki, bannery itp.

Reklama to szerokie pojęcie i można ją realizować na wiele różnych sposobów.

Jednym z nich są różne materiały drukowane takie jak ulotki, bannery, wizytówki oraz naklejki i etykiety reklamowe.

Takie materiały zwykle zamawia się w większym nakładzie, bo tylko taki ma jakikolwiek sens. Tyczy się to zarówno drukarni czy pracowni poligraficznej oraz zleceniodawcy. Skuteczność takiej reklamy jest różna i zależy od branży, niemniej jednak dalej jest to jeden z ważnych etapów marketingu wielu firm, zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich.

Czym się różni obraz do druku od tego na komputerze?

Pliki do masowego druku wielkoformatowego,a le i również małoformatowego, muszą być odpowiednio przygotowane.
Pliki do druku zazwyczaj przygotowuje grafik lub operator DTP agencji reklamowej lub drukarni w której realizowane jest zlecenie. Podstawową różnicą w plikach przeznaczonych do wyświetlania na monitorze a takimi do druku jest przestrzeń barw. Na monitorach mamy RGB, z kolei kasety i tusze obsługą barwy w standardzie CMYK.
Z powodu tej różnicy obraz źle przygotowany do druku będzie miał przekłamane kolory względem tego, który jest wyświetlany na ekranie komputera.

Gdzie używa się naklejek?

etykiety nalepki Naklejki drukowane masowo wykorzystuje się w praktycznie każdej branży i dziedzinie.
Od sklepów spożywczych po usługi IT (np.
naklejki gwarancyjne typu VOID).

Zastosowanie naklejek, nie tylko tych reklamowych, jest wręcz tak duże, że nie sposób wymienić wszystkich. Naklejki stosuje się w przemyśle spożywczym do oznaczania i brandowania produktów, firmy korzystają z naklejek na szyby do oznaczenia swoich siedzib.

Naklejki można nakleić też na samochody w celu oznaczenia aut firmowych, czy dostawczaków. Zastosowań dla takich naklejek można by jeszcze długo wymieniać i warto o nich pamiętać przy działaniach reklamowych firmy..

Widok do druku:

etykiety nalepki