Przedmioty typu to w sumie efekt pracy zakładu drukarskiego, zakłady te proponują wydruki w niskich cenach i coraz lepszej jakości.

O drukarniach.

Standardy w druku i nie tylko

naklejki drukowane cyfrowoStandardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne.
Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ. Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy. W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone.

Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające.

Styl produkty i jego cechy

naklejki drukowane cyfrowo
W znaczeniu podstawowym design jest wyglądem czegoś, co powstało na podstawie projektu z myślą o wytwarzaniu kolejnych egzemplarzy, przy czym liczba wytworzonych egzemplarzy nie ma znaczenia ? liczy się sam zamiar powielania.
W tym znaczeniu design przejmuje całą paletę stylów od wizualnych dziedzin sztuki, a więc może być design klasyczny, nowoczesny, futurystyczny itp. W znaczeniu szerszym do wyglądu dochodzą takie cechy jak funkcjonalność i ergonomia. Design odnosi się nie tylko do produktów trwałych, czy statycznych ? ale także do widowiska, np.
pokazu sztucznych ogni czy spektaklu fontann wodnych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design

Wizytówka firmy

Mała karteczka z danymi firmy, a tyle możliwości... Wizytówki w Polsce jeszcze 5-10 lat temu kojarzone były z białymi kartonikami, przeładowanymi informacjami. Do tego były kiepsko wykonane, a ich design wołał o pomstę do nieba. Dzisiaj dalej spotyka się firmy mające wizytówki typu 'biały kartonik' ale na szczęście jest coraz więcej firm stawiających na nowoczesność. Co więc powinna zawierać taka nowoczesna wizytówka- przede wszystkim logotyp, dobrze widoczny najlepiej nie sąsiadujący z żadnym innym elementem.

Numer telefonu wcale nie jest konieczny i wiele zależy od branży, ostatnio coraz częściej zamiast tego podaje się adres strony.

Nowoczesna wizytówka stawia na minimalizm i prostotę- co moim zdanie robi dużo lepsze lepsze wrażenie niż stary typ wizytówek..