białko serwatkowe sklep

Jednym z bardziej polecanych rodzajów suplementów jest białko serwatkowe.
Odzywki z tym białkiem można nabyć np.
w .

Łakocie po treningu

Czy trening na siłowni albo odchudzający musi wiązać się całkowitą rezygnacją ze słodyczy i słodzonych napojów? Niestety tak, a przynajmniej w bardzo dużym stopniu. Na pewno nie można spożywać łakoci bezpośrednio po treningu, co może na początku wydawać się dobrym pomysłem.
Jednak co dzieje się kiedy zjemy coś słodkiego: przede wszystkim na początku faktycznie poczujemy się lepiej, będziemy mieli więcej energii i siły.
Po czasie jednak ogarnie nas senność i jeszcze większe zmęczenie z powodu skoku insuliny.
Słodkości nie uzupełnią też tego co straciliśmy w czasie treningu, a już na pewno nie uzupełnią braków białek i minerałów, których tak bardzo potrzebujemy.
Zwłaszcza po intensywnym trenowaniu.

Interpretacja BMI

BMI jest bardzo prosty w użyciu, jest jednak dosyć niedokładnym wskaźnikiem niedowagi i nadwagi oraz ryzyk chorób z nimi związanych.
Kulturyści mogą mieć BMI wskazujące na skrajną otyłość, posiadając jednocześnie bardzo mało tkanki tłuszczowej. Z drugiej strony, BMI zupełnie zdrowych, szczupłych i wysokich lekkoatletów może wskazywać na skrajną niedowagę (np. BMI Yohanna Diniza przy wzroście 185 cm i wadze 59 kg wyniesie 17,24). Związek między wielkością wskaźnika a ryzykiem chorób różni się między populacjami o różnych proporcjach ciała.

I tak wśród Azjatów ryzyko cukrzycy jest znacząco wyższe przy niższych wartościach BMI3.

Zawartość tłuszczu w organizmie jest też wyższa u kobiet, niż u mężczyzn przy normalnej masie ciała.
W przypadku kobiet tkanka tłuszczowa odpowiada za płodność i dojrzewanie płciowe.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wskaźnik_masy_ciała

Izotonik ze sklepu vs.

domowybiałko serwatkowe sklep Izotoniki w sklepach kuszą intensywnymi kolorami, wysportowanymi sylwetkami na etykietach i rzeko dobrym działaniem na nasze ciało.

Niestety znaczna większość to przesłodzone napoje o zawartości kilku minerałów i soli. Zamiast sklepowych napojów tego typu warto przyrządzić je sobie samemu- w domowym zaciszu.
Składniki i końcowy smak można dostosować do własnych preferencji.
Ja polecam izotonik z miodem, cytryną, imbirem i oczywiście solą morską.
Świetnie nawodni nasz organizm i uzupełni sporo potrzebnych soli mineralnych.
Można też użyć wysoko mineralizowanej wody, co tylko poprawi skład naszego napoju..
Dodane: 22-01-2016 09:03

Tagi: sklep sport odżywki suplementy białka zdrowie

Widok do druku:

białko serwatkowe sklep