Opakowanie bez brandingu nie może istnieć na dzisiejszym rynku.

Od niedawna możliwe są nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Druk i jego uszlachetnianie

druk cyfrowy etykiet
Uszlachetnianie druku - dziedzina poligrafii z pogranicza technik drukarskich i introligatorskich, zajmująca się metodami pokrywania podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami. Uszlachetnianie druku można stosować zarówno wobec miejsc zadrukowanych, jak i niepokrytych farbą drukową. Zazwyczaj uszlachetnienia dokonuje się na zadrukowanych już arkuszach, ale jeszcze przed procesami introligatorskimi. Celami uszlachetniania wyrobów poligraficznych są: -podnoszenie wizualnych walorów powierzchni -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej podłoża (np. na rozciąganie) -zwiększenie wytrzymałości mechanicznej powierzchni (np. na ścieranie) -zwiększenie odporności powierzchni na agresywne czynniki środowiska, jak: światło, wilgoć, woda, utlenianie -nadanie cech specyficznych (np.
powlekanie klejem).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uszlachetnianie_druku

Firmowe gadżety

Gadżety firmowe są tak szeroko wykorzystywane w szeroko pojętym marketingu, że nawet ciężko znaleźć firmę, która nie miałaby swoich długopisów, breloków czy choćby papieru firmowego.
Takie gadżety muszą być w miarę skuteczne, ponieważ gdyby nie były nikt by ich nie stosował. Takie i wiele innych artykułów można zamówić w prawie każdym zakładzie poligraficznym, a ceny nie są specjalnie wygórowane, zwłaszcza przy dużych zamówieniach- jak wszystko w poligrafii.

Do tego rozmaite plakaty i bannery reklamujące i o marketing naszej firmy możemy być spokojni.

Porządny druk i projekt

druk cyfrowy etykiet Każdy lubi kiedy ulotka jest kolorowa, estetyczna i czytelna. Jednak wiele zależy od samego projektu, czyli w sumie od grafika przygotowującego pliki do druku. Musi on zdawać sobie sprawę z podstawowych spraw dotyczących kompozycji i układu.
A dobrze wykonana ulotka z pewnością przyniesie lepszy efekt niż taka, krótko mówiąc, brzydka. Sporo zależy również od drukarni i od doboru papieru i rodzaju druku.
Znacznie lepiej wygląda ulotka na papierze błyszczącym i gładkim, niż na takim o strukturze poszarpanego pergaminu.

Rodzaj farb i metoda druku również nie jest bez znaczenia, a jej dobór najlepiej powierzyć specjaliście w tym temacie lub zdać się na drukarnie, która ma duże doświadczenie z każdym rodzajem zleceń..

Dodane: 30-08-2016 05:30

Tagi: druk poligrafia reklama marketing cyfrowy etykiety

Widok do druku:

druk cyfrowy etykiet